• Sobota, 27 kwietnia 2024

5 sposobów na roztrwonienie budżetu marketingowego

Nie ma wątpliwości, że gospodarka się poprawia i z tego odnowionego optymizmu małe firmy zwiększają swoje budżety marketingowe, ale najlepszym sposobem, aby uzyskać najlepszy zwrot z inwestycji jest wyeliminowanie odpadów, Eg przestać robić rzeczy, które nie są tak skuteczne, jak kiedyś. Istnieje tak wiele firm, które nadal zatrudniają te same taktyki marketingowe tylko dlatego, że "to jest sposób, w jaki zawsze to robiliśmy", ale widzą mało lub żadnych zwrotów z ich wysiłków.
Marketing jest drogi, szczególnie dla małych firm, dlatego trzeba go wydać mądrze, oto pięć najczęstszych sposobów, aby spalić przez większość budżetów.

FAIL: Nie mieć planu marketingowego
Jeśli po prostu wdrożyć swój marketing na kaprys, tj. tak szybko, jak jakikolwiek twórczy pomysł wpada do głowy, a następnie, chyba że można sobie pozwolić na to twój na przegranej drodze. W pełni przemyślany plan marketingowy będzie jasno określić koszty i cele na przyszłość, patrzeć na 6-miesięcznym okresie, który jest wystarczająco dużo czasu dla Ciebie, aby zmierzyć swój sukces.
Posiadanie zaliczki 6-miesięczny plan pomoże skupić swoje działania na dłuższą metę, a nie zmieniając taktykę na podstawie dziennej lub tygodniowej, która spowoduje, że stracisz kontrolę.
Określ swoje cele, co chcesz osiągnąć z nadchodzącej działalności? Mając pomysł, co sprawia, że to sukces, pomoże Ci zbudować następny plan do przodu.

FAIL: Staraj się sprzedawać wszystkim.
Nie sugerujemy, że iść w dół trasy reklamy telewizyjnej lub pełne strony gazet i czasopism reklamy, te będą cios większość budżetów w sekundach. Ale to wszystko o ukierunkowanie odbiorców.
To będzie o wiele bardziej opłacalne, jeśli można być bardzo specyficzne, co do tego, kto stara się dotrzeć, a nie szerokie podejście pędzla. Ukierunkowana publiczność jest mniejsza i są bardziej prawdopodobne, aby kupić od Ciebie niż promocja koc do mas, które bez wątpienia będzie kosztować fortunę.

FAIL: Przeoczyć nową technologię.
Sposób, w jaki wszyscy dotrzeć do klientów zmieniła się dramatycznie w ciągu ostatnich kilku lat, nie można sobie pozwolić na odrzucenie nowej technologii w szczególności mediów społecznościowych i blogowania jako fanaberia. Jest niewiarygodnie tani w użyciu, zautomatyzowany i jest przyszłością. Zapisz się do forów i kanałów informacyjnych, które omawiają sposoby można objąć nową technologię, aby pomóc wdrożyć swój marketing bardziej efektywnie. Będziesz zaskoczony, jak wiele darmowych porad i informacji jest tam (dobrze, że czytasz ten artykuł nie jesteś?).

FAIL: Aby zaangażować się z potencjalnymi klientami
Nie ma nic gorszego niż bycie sprzedawanym, zwłaszcza jeśli to wszystko, co kiedykolwiek masz do powiedzenia. Jego bardzo irytujące z punktu widzenia klientów, tak bardzo, że jeśli upierać się przy taktyce SELL SELL SELL wtedy będziesz prowadzić klientów z dala szybciej niż nabył je. Nie należy po prostu wbijać im sprzedaży do gardła, trzeba być bardziej kreatywnym w tym, jak "delikatnie" sprzedawać klientom. Staraj się być bardziej angażujący, używaj swojego bloga do udzielania porad i rozpoczynaj interakcję z czytelnikami.

FAIL: Mierzyć skuteczność.
Jeśli zapomnisz zmierzyć swoją aktywność, to skąd możesz mieć pewność, czy jest to sukces czy nie. Istnieje 100's czynników do pomiaru każdego marketingu, ale to jest najlepiej zdecydować, zanim zaczniesz. Musisz mieć "kluczowe wskaźniki wydajności" lub kpis "w miejscu, mogą to być takie rzeczy, jak ile nowych zamówień mamy?, lub czy nasze codzienne zapytania wzrosła? Monitorując cele, których się spodziewasz, pomożesz się skupić, ale najlepiej być realistą. Nie oczekuj czterokrotnego wzrostu obrotów w pierwszym miesiącu, chyba że oczywiście masz ogromny budżet marketingowy, wtedy można się tego spodziewać.

Dean Williams

Dean Williams jest blogerem zajmującym się projektowaniem i marketingiem, pracującym dla Print-Print Limited, promującym biznes i budowanie marek poprzez wysokiej jakości marketing drukowany. Jeśli jesteś zainteresowany promocją małego biznesu to skontaktuj się z nami hello@print-print.co.uk